Юридична допомога

ruua 044 239-11-68/89
096 035-22-77
Замовити дзвінок

Беремося за те, що зробимо

Наші послуги

Реєстрація підприємств (ТОВ, ПП, АТ), підприємців (ФОП)

За останній рік законодавець не раз підходив до питання спрощення та зміни порядку реєстрації нових підприємств / підприємців.

 

Ще до початку 2013 року, реєстрація ТОВ, ПП або ФОП проходила наступним чином:

 

Наприклад , у разі створення підприємства в організаційно-правовій формі «Товариства з обмеженою відповідальністю» (ТОВ), особі відповідальній за реєстрацію необхідно було звернутися до державного реєстратора в виконавчий комітет міськради, міста обласного значення або до районної, районної містах Києва та Севастополя державну адміністрацію за місцем знаходження юридичної особи з пакетом документів, необхідним для проведення процедури реєстрації (заповненої реєстраційної картки, статутними документами, квитанцією про сплату реєстраційного збору).

 

Того ж дня, відразу після прийняття вищевказаних документів, державним реєстратором на руки видавався витяг з Єдиного державного реєстру, яка замінила собою свідоцтво про державну реєстрацію.

 

Після цього, проводилася самостійне взяття новоствореного підприємства на облік в наступних органах:

- в податковій інспекції (необхідно було отримати довідку за формою 4 -ОПП);

- у пенсійному фонді (необхідно було отримати повідомлення про взяття на облік платника єдиного внеску, повідомлення про визначення класу професійного ризику виробництва);

- в органах статистики (необхідно було отримати довідку ЄДРПОУ).

 

Для завершення створення підприємства, для ТОВ відкривався рахунок в банку і виготовлялася печатка.

 

Вищевикладена процедура з реєстрації, вимагала чимало часу і зусиль, а збір всіх необхідних документів/взяття на облік підприємства у всіх зазначених органах затягував процес реєстрації.

 

Для спрощення цієї процедури і запровадження принципу «єдиного вікна» був визначений єдиний документ - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців (далі - Витяг), який підтверджував взяття на облік суб'єкта господарської діяльності в органах державної статистики, державної податкової служби і Пенсійному фонді України.

 

Таким чином, Витяг став свідчити, як про факт самої реєстрації, так і про факт взяття на облік у всіх вищевказаних органах, що значно спростило процедуру реєстрації.

 

Але на цьому реформування процедури реєстрації підприємств/підприємців не закінчилося.

Так, згідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців» (ст. 5 ) (у редакції від 01.07.2013 р.) державна реєстрація проводиться державним реєстратором за місцем знаходження юридичної особи або за місцем проживання фізичної особи- підприємця.

 

При цьому, така реєстрація проводитися вже не реєстраторами районних державних адміністрацій, а державними реєстраторами реєстраційної служби управління юстиції.  

 

Як видно з вищевикладеного, процедура створення нового підприємства вимагає знань та орієнтування в постійно мінливому законодавстві.

 

Юристи компанії «КФН» володіючи досвідом у сфері реєстрації ТОВ, ПП та ФОП допоможуть Вам у відкритті власного бізнесу і стануть надійним партнером у цьому починанні.

Відправте заявку
І ми безкоштовно відповімо на
Ваші запитання


Якщо Ваше питання не може чекати телефонуйте:
044 239-11-68/89, 096 035-22-77