Юридична допомога

ruua 044 239-11-68/89
096 035-22-77
Замовити дзвінок

Беремося за те, що зробимо

Наші послуги

Реєстрація права власності на нерухоме майно

Державна реєстрація прав власності на нерухоме майно це узаконення юридичною або фізичною особою гарантованих державою прав на майно через органи, визначені законодавством (Державна реєстраційна служба України).

 

Основним нормативно-правовим актом, який регулює дану процедуру є Постанова Кабінету Міністрів України від 22 червня 2011 р. № 703 «Про затвердження Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно».

 

Основними видами Державної реєстрації права власності на майно є:

  • Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, отримане у спадок;
  • Державна реєстрація права власності на придбану квартиру, зокрема на підставі договору купівлі-продажу;
  • Державна реєстрація права власності на новосформовану земельну ділянку, отриману у результаті «приватизації»;
  • Державна реєстрація права власності на новостворений житловий будинок.

 

Основними документами, які юридична або фізична особа подає для проведення державної реєстрації прав є:

  • заява встановленої форми;
  • копія документа, що посвідчує особу заявника (паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його заміняє);
  • копія реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з Державним реєстром фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційний код) (крім випадків, коли особа через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України);
  • документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав (квитанція);
  • документ про сплату державного мита (квитанція) (крім випадків, коли особа звільнена від сплати державного мита);
  • документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності на нерухоме майно (договір купівлі-продажу, дарування, рішення суду, свідоцтво тощо).

 

Якщо документи подає представник власника, користувача додатково до вище перелічених документів подаються:

  • копія документа, що підтверджує повноваження представника (копія довіреності або іншого документа, що посвідчує відносини представництва);
  • копія документа, що посвідчує особу власника, користувача (паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його заміняє);
  • копія реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з Державним реєстром фізичних осіб – платників податків власника, користувача (ідентифікаційний код) (крім випадків, коли особа через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України).

 

У результаті прийняття заяви про державну реєстрацію заявнику видається карта прийому відповідної заяви.

Картка прийому заяви про державну реєстрацію містить відомості про дату і час подачі заяви, її реєстраційний номер, а також перелік документів, які подавалися заявником.

 

Коли реєстрацію буде проведено, заявник зможе отримати необхідні документи у встановлений законом строк в місці, куди вони подавалися для проведення державної реєстрації або отримати поштою.

 

Процедура подачі документів на проведення державної реєстрації прав потребує від заявника знання особливості подачі документів, оформлення та підготовка їх відповідно до норм чинного законодавства із урахуванням особливостей, встановлених для органів Державної реєстраційної служби.

 

Юристи компанії «КФН» мають відповідну кваліфікацію та досвід у складенні та подачі документів на проведення державної реєстрації прав на майно.

 

Вартість вказаної послуги складає 500 грн.

Відправте заявку
І ми безкоштовно відповімо на
Ваші запитання


Якщо Ваше питання не може чекати телефонуйте:
044 239-11-68/89, 096 035-22-77