Юридична допомога

ruua 044 239-11-68/89
096 035-22-77
Замовити дзвінок

Беремося за те, що зробимо

Наші послуги

Реєстрація підприємств та ФОП. Що змінилося?

Слід зазначити, що за останній рік законодавець не раз підходив до питання спрощення та зміни порядку реєстрації нових підприємств/фізичних осіб-підприємців.

 

Ще до початку 2013 року, реєстрація ТОВ, ПП або ФОП проходила наступним чином:

 

Наприклад, у разі створення підприємства в організаційно-правовій формі «товариства з обмеженою відповідальністю» (ТОВ), особі відповідальній за реєстрацію необхідно було звернутися до державного реєстратора у виконавчий комітет міської ради міста обласного значення або до районної, районної у містах Києві та Севастополя державної адміністрації за місцем знаходження юридичної особи з пакетом документів, необхідним для проведення процедури реєстрації (заповненою реєстраційною карткою, статутними документами, квитанцією про сплату держмита).

 

Того ж дня, відразу після прийняття вищевказаних документів, державним реєстратором на руки видавалася виписка з Єдиного державного реєстру, яка замінила собою свідоцтво про державну реєстрацію.

 

Після цього новозареєстроване підприємство ставало на облік в наступних органах:

  • в податковій інспекції (необхідно було отримати довідку за формою 4-ОПП);
  • у пенсійному фонді (необхідно було отримати повідомлення про встановлення на облік платника єдиного внеску, повідомлення про визначення класу професійного ризику виробництва);

  • в органах статистики (необхідно було отримати довідку ЄДРПОУ).

 

Кінцевим етапом створення підприємства було відкриття рахунку в банку і виготовлення печатки.

 

Вищевикладена процедура з реєстрації вимагала чимало часу і зусиль, а збір всіх необхідних документів та встановлення на облік підприємства у всіх зазначених органах уповільнювало процес реєстрації.

 

Для спрощення цієї процедури і запровадження принципу «єдиного вікна» був визначений єдиний документ - виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - Виписка ), яка підтверджувала встановлення на облік суб'єкта господарської діяльності в органах державної статистики, державної податкової служби і Пенсійному фонді України .

 

Таким чином, Виписка стала доказом як самої реєстрації, так і встановлення на облік у всіх вищевказаних органах, що значно спростило процедуру реєстрації.

 

Але на цьому реформування процедури реєстрації підприємств/фізичних осіб-підприємців не закінчилося.

 

Так, згідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» (ст. 5) (у редакції від 01.07.2013 р.) державна реєстрація проводиться державним реєстратором за місцем знаходження юридичної особи або за місцем проживання фізичної особи-підприємця.

 

При цьому, така реєстрація проводиться вже не реєстраторами районних державних адміністрацій, а державними реєстраторами реєстраційної служби управління юстиції.

 

Як видно з вищевикладеного, процедура створення нового підприємства вимагає знань та орієнтації в постійно змінюваному законодавстві.

 

Юристи компанії «КФН» володіючи досвідом у сфері реєстрації ТОВ, ПП та ФОП, допоможуть Вам у відкритті власного бізнесу і стануть надійним партнером у цьому починанні.

Відправте заявку
І ми безкоштовно відповімо на
Ваші запитання


Якщо Ваше питання не може чекати телефонуйте:
044 239-11-68/89, 096 035-22-77